Monday, September 19, 2011

ROY LOVE HIS MOMMA MARIA :)

ASSALAMUALAIKUM SAYANG :)

awak, saya minta maaf. now kita hari hari gaduh, kalau jumpa pun mesti nak bertekak. haihh, kenapa eh? saya selalu cari kesalahan awak. itu ini yg awak buat semua salah. sayang, saya nak mintak maaf :( awak, maafkan saya please.

tiba tiba harini nak jadi sweet pulak. SEMANIS KURMA gituu haihhh.

#awak berubah jadi BETTER MAN.


did you? yeah boy! YOU BE A GREAT BOY for me. Thanks syg.

Saya igt lg masih first2 kenal, awak dajal kot, suka tipu orang, suka sangat tengking org tak tentu pasal. Tapi mama awak pesan kat saya "kalau kita berkeras dgn dia, dia jadi lagi keras" -aunty mariatul. Tapi Alhamdulillah berkat kesabaran kita, now look at you! even sometimes agak mengjengkelkan sbb suka sgt nak PRANK saya. apa masalah tah. sehari tak sah nak bahan org kan? takpe, itu MANIS :)


#saya jatuh hati dengan awak


auwm! you damn sweet bie. Makin lama makin sayang pu
la aku dekat kau. saya igt lagi awk ckp " I'll try to change and I'll guide you sayang" - roy. You guide me, dulu bila kita dh lama2 kenal, awak selalu igt kan saya solat, awk nasihatkan sy pakai tudung, awk suruh sy study rajin2, awk suruh sy jgn buat itu ini. Thanks sayang sbb jadikan saya MANUSIA balik :)

#sebab saya jatuh hati dengan awak
nak tahu kenapa saya bole jatuh hati dgn awk? SEBAB! Awak suka sgt kalau nak bercakap dgn saya mesti mentionedkan nama "MAMA" awak. Puan Mariatul Kabtiah. awak nak tahu tak? kebanyakan lelaki yg kat luar sana, diaorg kalau ckp dgn awek2 diaorg pasal mak diaorg, majority akan ckp macm ni "mama sy garang, tak best, suka membebel, diaorg tu dh tua esok lusa gol la." dasyat kan diaorg? tapi kalau dgn awk, setiap masa sbut nama "mama".


awak tak burukkan mama awak, awk crita smua yang SWEET SWEET gitu pasal mama awak. alorh, beruntung mama awk dpt anak mcm ni. awak selalu banggakan mama awk dkt saya. awak kata org yg paling awk syg, MAMA AWAK. awk ckp dkt saya, letakkan FAMILY KITA FIRST barulah kita tak lupakan family kita.

awk slalu ckp mama awk pndai masak itu ini. smpai awak pun PANDAI MASAK SEBAB SELALU TOLONG MAMA DKT DAPUR. ye ke? haha. tapi btul la, sbb mama awk ckp kat sy yg awk ni mmg pndai masak. goodboy syg. hahaha. awak, kenapa awk sweet? haha.



#awak, saya sayang awak.

awak janji kan tak nak buat perangai beruk mcm dulu? awk janjikan awk nk focus kat study and kerja skrg? awk ckp apa yg awk buat ni, smua utk masa depan awk and utk mama awk sbb awk nk balas smua jasa mama kan? syg, saya doakan awk berjaya dunia akhirat. be a good boy always syg.

awak ingat lagi ayat apa yg sy jatuh hati dkt awk time awk duk2 usha saya dulu? haha. saya jatuh hati dkt awk, sbb awk ckp dkt saya "awk ni sweet mcm candy lah " hahaha.

apalah sayang. tapi, saya suka sangat menilai awak, dari mama awak. sy suka tgok cara awk layan mama awak, sebab mama saya kata kalau nak "menilai seseorg tu dari segi cara dia melayan mak dia" kalau mcm tu dia layan mak dia, mcm tu lah dia layan perempuan yang DIA SAYANG :)




hari hari awak ckp dekat saya "ATIQAH, ILOVEYOU" . hahaaha. thanks amirul :)

*aku tak tahu pasal apa harini aku dok bantai mentioned roy and mama dia je. haha. tiba tiba rasa rindu <3