Sunday, August 14, 2011

TO MY SWEET COPYCATERS AND SUCK FRIENDS!

Assalamualaikum wahai kawan :(

firstly , harini tak nak aku cerita pasal aku atau roy. tapi pasal si jenglot jenglot yang suka sakit hati dgn aku and yg suka sgt nak reka cerita pasal aku dgn roy, eh perempuan ! aku fikir kau kawan je tau. aku geram ni, nasib baik hati ni boleh sabar lagi, Ya ALLAH tunjukkanlah hamba2 mu ini jalan yang lurus.

#HELLO POSER

okay, kau kawan aku. konon bff aku la? mcm tu? lepas tu kau COPYCAT aku. apa yang aku buat, apa yg aku update, apa yg ada dgn aku, SEMUA KAU NAK? kalau boleh kau nak MASUK DALAM DIRI AKU NI kan? silakann. THIS AND THAT kau copy aku kan? terima kasih kawan.

kau tak ada harga diri ke? tak ada pendirian nak tentukan macam mana hidup kau? umur kau berapa tahun dik? 7 tahun ke? BE MATURED PLEASE BABY! LEARN FROM THE PAST AND PLEASE LEARN HOW TO PROUD BE YOURSELF!

#REKA CERITA PASAL AKU DGN ROY

kau punya mulut memang bagai arang yang hitam dan bangkai busuk tahu tak? aku ni baik dgn orang, memang baik sangat. kalau sekali orang tu jahat dgn aku, memang aku takkan bercakap dgn kau. and jangan risau lah aku takkan simpan perasaan benci dlm diri aku ni dekat kau, cuma aku taknak ada kawan yang singai mcm kau.

kau reka itu ini pasal aku dgn roy kan? kau reka cerita itu ini. kau sengaja nak lagakan kitaorg. kau hasut aku jgn dekat dgn roy. kau nak apa lagi??? haa? tak cukup dgn masalah hidup kau? kau jgn hipokrit sgt nak jd PEREMPUAN SOLEHAH.

"SESUNGGUHNYA BAIK HATI DAN BUDI PEKERTI SEORANG WANITA ITU TERSEMAT DI DALAM DIRINYA. JIKA CANTIK DALAMAN NYA, MAKA CANTIK JUGALAH LUARAN NYA"

faham? lepas sekali lagi kau buat cerita bagi telinga aku panas, MEMANG AKU TAK NAK DAH PANDANG KAU.

#TAK SENANG TENGOK ORANG BAHAGIA.

kau kata barang aku semua ROY YANG TANGGUNG. hello! aku berani sumpah atas nama ALLAH S.W.T, tak betullah cerita karut kau tu. aku ni kerja lah brader. aku ni KERJA. cari duit atas usaha sendri. aku bisnes! aku bukak bisnes jual shawl. aku buat garage sale itu ini, aku join orang bisnes, because aku nak cari experience dari sekarang. aku nak belajar hidup berdikari. even aku still study lagi. faham? ingat aku mcm kau? duduk goyang kaki, duit mak bapak beri?

pernah kau spend kan duit kau untuk mak bapak kau? fikirlah wahai sahabat.

dalam dunia ni tak ada benda yang kekal. tak ada benda yang menentukan darjat kita. tak kira miskin kaya, hitam putih, hati kau suci ke?

*aku tak tahu nak ckp macam mana lagi dkt kau. aku harap kau faham. jgn suka suka nak buat gossip pasal orang lain. aku pun ada juga masalah hidup. nak hidup kena pandai handle la, kalau tak lingkup lah kau nanti. aku tengah geram tau tak dgn kau. nsib baik roy just suruh aku sbr je dgn kau perempuan :(

TERIMA KASIH KAWAN DI ATAS SEGALA YANG TELAH KAU BUAT DEKAT AKU AND TERIMA KASIH SEBAB DAH COPYCAT AKU DARI ATAS SAMPAI BAWAH, DARI DALAM SAMPAI LUAR.

ILOVEYOU STALKER AND STUP*D POSER!!!!

#SHAZLYNN KAMARULZAMAN = BFF YANG TAK PERNAH BOSAN

and tadi aku masa aku tengah syok syok shopping, aku ternampak shazlyn. dgn ramai ramai ornag tengah tengok tu, aku terus jerit and lari and terus peluk shazlyn. aku peluk dia depan orang ramai aku nangis sambil peluk dia. aku sayang kau lyn, kau sama macam roy, boleh faham perasaan aku. kau memang the best gila lyn! tak ada kawan seperfect kau. harap kau pun takkan hampa kan aku juga one day nanti. lepas aku dh nangis teresak esak dekat bahu kau, baru aku lega lyn. serius masa nangis tu aku rasa happy sgt sbb aku tahu aku ada lagi sorang kawan yang boleh buat aku tersenyum :) TERIMA KASIH SBB BG AKU PELUK AND NANGIS DEKAT BAHU KAU.

AKU NAK KAU, NURSYAZLYNN BTE KAMARULZAMAN AND MUHAMMAD AMIRUL AMINUDDIN AND AMIRA ASYURA ABD RAZAK JADI BFF AKU FOR THE REST OF MY LIFE :"(