Thursday, July 14, 2011

IT'S FROM ME


Kenapa semua banda yang aku buat ada je yg x kena.... aku x paham dalam masa sebualan dua mcm2 bnda terjadi.... aku sayang orang yg bernama NURUL ATIQAH BT ADAM ...... setiap pekara yang kita buat pasti ada bnda yg orng x suka... Aku still x paham dengan perangai aku?? ATIQAH saya mnx maaf yg teramat pada awak syg, saya cinta kan awak juz beri saya masa untuk perbetul diri saya.... sya cuba untuk paham awak... saya cuba nak bagi tau setiap pekara yg saya buat... TAPI setiap pekara yg saya buat pasti ada sideffect dia..... Itjuz saya kdng2 sedih kenapa awak perlu push saya sebegitu .... saya rasa bagai dipaksa... setahu saya cinta saya kepada awak x pernah saya paksa... HATI INI DATANG DENGAN SENDIRINYA ATIQAH... saya sayang lebih dari kawan, saya sayang awak lebih dari kekasih... SAYA DAH ANGGAP AWAK SEBAGAI ORANG YG PASTI AKAN HIDUP MATI DENGAN SAYA.... Atiqah , saya cuma ingin luahkan apa yg saya rasa.... saya cintakan awak..... Sepanjang saya keluar stakat ni hati saya x pernah ada terikat dengan mane2 perempuan yg kat luar sana.... WALAUPUN SAYA CUBA UNTUK MEMENUHI KEHENDAK AWAK UNTUK CARI WANITA LAIN UNTUK GANTI AWAK... tapi saya x jumpa yg sebetulnya mcm awak.... TIADA ATIQAH,TIADA..... xdaorng yg boleh ganti jantung hati saya atiqah.....


SAYA MINTA MAAF PASAL DIARI TU
SAYA MINTA MAAF PASAL BIRTH AWAK
SAYA MINTA MAAF PASAL SAYA RASA YANG DIRI SAYA TAKGUNA UNTUK AWAK
SAYA MINTA MAAF SEBAB HINA AWAK
SAYA MINTA MAAF SEBAB TENGKING AWAK
SAYA MINTA MAAF SEBAB SAYA SAYANG AWAK NURUL ATIQAH BT ADAM

saya HARAP awak dapat terima saya dan MAAFKAN saya


Aku ingin diri mu ada selalu,
bersama kau disamping ku,
mengharungi hidup....

Mengertilah,
bahwa ku hanya berserah,
telah ku cari sekian lama,
apakah akhirnya...

Engkau hadir bagai suatu mimpi,
yang selalu menjelma di dalam tidur ku,
aku cuma insan yang biasa,
yang mengimpikan sebuah kesudahan