Sunday, June 26, 2011

DEAR ROY




okay, atas tu adalah satu tarikh kan? 9/1/2010.

tarikh keramat antara amirul dgn aku. yeah, now a days, aku dgn dia rare contact gila and aku rasa hampir lost contact. masing masing busy dgn hal sendiri. aku busy dgn hal aku smpai sakit. and roy pun mcm tu juga busy dgn kerja exhibition dia, congrates bro :)

dear roy,
im so sorry. now sy selalu marah2 awak kan? im really really sorry. nya terlampau tension dgn smua probs yg dtg tak pernah berhenti. tapi nya cool and masih boleh tersenyum. awak pun tahu kan? kalau sy ada probs, sy hanya menangis dkt awak and sorokkan probs tu dari org lain kan? nya masih boleh tersenyum lagi.

tapi 4 hari yg lepas nya mmg tak tahan sgt dgn probs tu smpaikan, sehari suntuk asyik terfikir and, i do miss you. nak story dkt awk pun susah. then, malam tu sy terlelap kejap. then tiba2 tersedar terus rasa sakit sgt dkt dada. then, trus jumpa doct. doct kata okay and takde apa2. but, dia just pesan jaga diri and bla bla bla.

babe, i miss you okay, macam macam saya fikir pasal awak. awk tgh buat apa, awk dgn sape, awk dh mkn ke blum, sihat ke tak, mcm2 lagi sy fikir kot. sedih seh, kdg2 tu terfikir awk k;uar dgn prmpuan lain. bcos, tu lah hobby awk masa dulu. tapi takpe, tu kisah lama.

hm, kalau boleh... saya nak pergi dekat tarikh 9/1/2010 boleh takk? sy nak cuba kenal awak balik. sy nak cuba fahami awak balik. sbb skrg ni sy rasa sy dh tak boleh nk fahami awak. sy ckp sikit, nnti mula kita bergaduh. asal ckp msti gaduh. thats why sy kata dkt awk, untuk 3 harini kita tak payah bercontact. masing2 buat hal sendiri. and now, imissyou. do you miss me?