Sunday, May 22, 2011

YOU, I RINDU YOU



Assalamualaikum, dear roy.

Hope you baca this entry babe. :(
seriuosly, i miss you a lot! like hell yeah. i hate this shit life. after saya tinggalkan awk, semua bnda yang saya SAYANG, semua PERGI JAUH. kenapa
ni? enough is enough!!

i hate my life story. ahrgh! kenapa ni? awak, do you still love me? i miss you. do you miss me?

harini saya sedih sangat. tak tahu nak cakap kat siapa lagi. saya tak ada kawan yang boleh saya peluk lagi. kawan sy yg konon nye setia tu, dah ada KAWAN BARU. dah, tak nak ckp banyak.

awak. saya tak dapat nk jumpa pengganti awk. relationship yg kt fb tu pun MAIN je. malam semalm sy mimpi awk BUAT RELATIONSHIP dgn someone. hm. mimpi tu btol ke? kalau btol, ALHAMDULILLAH. hope awk selalu happy dgn hidup awak.

naww, kalau awak perasan saya dah tukar background blog ni. wahh, POLKADOT gitu. awak suka POLKADOT kan? hahaha. the weird man ever lah awk ni. haha.


awak, awak tahu tak, sekarang saya ada kawan baik baru. dia comel sangat. nama dia NAYLI ZABIDIN. dia macam awak tahu tak. perangai dia sama mcam awk. manja gila mcm awk.

awak sihat tak? lama tak jumpa awak kan. awak, next week saya balik kl. hm. nak sgt kot kot nnti jalan2 tetiber teserempak dgn awk. wah, mcm crita hindustan plak kan? hahaha.

awk, jangan lupakan sy okay. imissyou.